Bemutatkozó

Bemutatkozó

Vállalatunk nagy tapasztalattal rendelkező kollégák és vezetők részvételével tevékenykedik a bérraktározás és futárszolgálat területén.

Üzletpolitikánk: szolgáltatásunk napról napra tökéletesebbé tétele, hogy megrendelőink, üzleti partnereink folyamatosan megújuló igényeit az esetleges speciális elvárásokkal együtt magas fokon kielégítsük. Eddigi tevékenységünk során üzleti partnerünkké váltak bankok és egészségügyi intézmények, a reklám- és médiaipar több képviselője, szolgáltatunk a nyomdaiparnak a kereskedelmi- és az üzleti világ legkülönbözőbb résztvevőinek.

Természetesen megkülönböztetés nélkül ugyanazzal a szakértelemmel és megbízhatósággal állunk rendelkezésére a makró-, közép-, és kisvállalkozásoknak, valamint a magánszemélyeknek. Jelenleg 1000-nél is több elégedett megrendelővel állunk kapcsolatban, ennek megfelelően az általunk kézbesített küldemények között az árupaletta szinte teljes skálája megtalálható.

Cégünk sok más kedvezmény mellett szerződéses partnerei részére lehetőséget biztosít átutalással történő fizetésre, így kb. egy hónapon keresztül megelőlegezzük a szolgáltatásunkért járó díjat.

Szállítási módok

1. Megbízóink által feladott küldeményeket – az áru felvételét követő munkanapon – a munkaidő végéig kézbesítjük.

Lehetőségek:

  • Budapestről – Budapestre
  • Budapestről – Vidékre
  • Vidékről – Budapestre
  • Vidékről – Vidékre

2. Azonnali fuvar vidékre vagy vidékről súly függetlenül. Ebben az esetben egy külön autót bocsátunk a megrendelő rendelkezésére, amely egyenesen a címzetthez viszi a feladott árut.

A küldemények átvételét, illetve leadását aláírással igazoljuk, és ezeket a dokumentumokat 5 évig megőrizzük.

Utánvét kezelés

A Log Island Hungary Kft. összeghatár nélkül vállalja utánvétes küldemények kézbesítését és a beszedett áruérték gyors és pontos visszautalását. A határidő ebben az esetben is kiemelt szerepet kap, amelynek eredménye, hogy a beszedett készpénzt a kézbesítést követő 5-10 munkanapon belül átutaljuk a megbízó számlájára.

  • Ehhez a szolgáltatáshoz egy a cégünkhöz (Log Island Hungary Kft. 1183 Budapest, Nefelejcs u. 1-3.) eljuttatott Megbízói Nyilatkozatra van szükség, melynek tartalmaznia kell, hogy mely bankszámlaszámra utaljuk az összeget és milyen időközönként.
  • Egy másik lehetőség az utánvétkezelésre, hogy cégünknél, a fentiekben megadott telephelyen, a pénzügyes kollégánkkal történő előzetes egyeztetés alapján, minden pénteken 10 és 14 óra között személyesen vagy megbízólevéllel átvehető az addig beszedett összeg.

A LI teljes körű biztonságot nyújt a feladott áru értékét illetően, mivel a küldeményt csak akkor adjuk át, ha az utánvét értékét a címzett kifizette.

Ezzel a szolgáltatással is igyekszünk segíteni Partnereinknek, hisz megszűnhetnek a késedelmes fizetésekből adódó kintlévőségeik. Ehhez csak annyit kell tenniük, hogy a Fuvarlevélen az utánvét összegét feltüntetik.

Okmány kezelés

A LI vállalja a küldeményt kísérő okmányok (számlák, szállítólevelek) címzett által történő leigazoltatását, és a kezelt okmányok megbízóhoz történő visszajuttatását. A leigazolt okmány tartalmazza a dátumot, az átvevő nevét és a címzett bélyegzőjét.

A leigazoltatott kísérő okmányokat megegyezés szerint vagy számlázáskor a teljesített fuvarlevelek mellékleteként küldi vissza a Feladónak az általa kért leigazolt dokumentumokat.

Csomagbiztosítás

A Log Island Hungary Kft. minden egyes csomagra, a neki felróható károk esetére – a gondatlan, szakszerűtlen kezelésből eredő sérülések, a csomag részleges, vagy teljes elvesztése, vagy megsemmisülése esetére – kártérítési fedezetet (csomagbiztosítást) ad a Feladó javára a fuvarlevélen feltüntetett áruérték összegének megfelelően.

Sikertelen és meghiúsult kézbesítés

Sikertelen kézbesítés esetén – a címzett nem tartózkodik a megadott címen, a Feladónak nem áll módjában azonnali segítséget nyújtani vagy a címzett nincs abban a helyzetben, hogy az Árut kifizesse és/vagy bérmentesítse – a másodszori kiszállítás megyeszékhelyek esetében ingyenes, egyéb esetben második címként kerül kiszámlázásra.

Kapcsolat

Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégáink azért és azon dolgoznak, hogy megbízóink küldemény-feladási igényeire azonnal reagálhassunk, valamint időszerű információkat továbbítsunk partnereink részére. Kérdéseire az info@logisland.hu e-mail címen kaphat választ munkanapokon 8-18.00 óra között.